söndag 23 november 2008

aa hej

Förlåt alla, (läs linda) för en dålig uppdatering ! Men jag har faktiskt anledningar.
I fredags var det fullt upp hela dagen, fixa dricka och handla åt momma och massa mera. Sen drog jag och Sofia på hockey och började dricka vin, det var trevligt faktiskt. Efter matchen begav vi oss till Karin och öppnade andra tetran och där rann bara tiden iväg. Väl på Olearys hade jag hur roligt som helst förutom tjejen som har ett stort fel i huvudet. Avslutade min kväll i Pontus varma säng med massa mys.

Varför bloggade jag inte i lördags då ? Vaknade vid 11 sen gick jag hem och har aldrig varit så opigg i hela mitt liv tror jag, i tron om att jag skulle dö sov jag till 16 då jag gjorde mig ordning och hämtade Pontus och åkte till stugan och åt. Seeeen var jag i brunflo hos Sofia och Anus och mös lite. Sen kom Pontus helt oväntat och sov med mig, så idag har vi bara myst och varit hos Sandra och ätit tårta.

Och nu, ska jag sova.

Fin finare Pontus <3

1 kommentar:

Anonym sa...

wohopi vad glad jag blir nu, mitt liv är i kaos men jag är glad ändå, att ni är glada får mig att tänka på annat än mitt skit, det är bra ;)
sov gott nattipatti ;) PUSS!